Προφίλ συγγραφέα-βιογραφικό σημείωμα
Σκοπός και στόχοι δημιουργίας ιστοσελίδας
Αλλά και για τους μαθητές-τριες τα οφέλη είναι πολλαπλά.
Σκοπός και στόχοι δημιουργίας ιστοσελίδας
ΓΕΡΟΚΩΣΤΑ ΕΛΕΝΗ
Προσωπικές
πληροφορίες
· Οικογενειακή κατάσταση: Έγγαμη, με 2 ανήλικα
παιδιά
· Εθνικότητα: Ελληνική
· Τόπος γέννησης: Θεσ/νίκη
· Επάγγελμα: Εκπαιδευτικός Ειδικής Φυσικής
Αγωγής Β’/θμιας Εκπ/ση
· Email: egerokos@gmail.com
· Ιστοσελίδα: http://elenigerokosta.blogspot.gr/
Σεμινάρια
2017-1998:
Έχω παρακολουθήσει Συνέδρια Φυσικής Αγωγής και Ειδικής Φυσικής Αγωγής, Συνέδρια
Αθλητικής Ψυχολογίας, Επιμορφωτικά Προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας και
Καλλιπάτειρας, Μαθήματα Α’ Βοηθειών, το Πρόγραμμα Πρόληψης και Αντιμετώπισης
της Εξάρτησης για παιδιά Δημοτικού των Δήμων Καλλιθέας- Μοσχάτου- Ταύρου,
Σεμινάρια Αγωγής Υγείας, καθώς και Πιστοποιημένα Σεμινάρια καρδιοαναπνευστικής
αναζωογόνησης.
Επιστημονική
δραστηριότητα-Δημοσιεύσεις
2008 «Αξιολόγηση της Επίδρασης
Προγράμματος Εκμάθησης Πάλης στους Μαθητές με Προβλήματα Όρασης», εργασία που
είμαι πρώτη συγγραφέας, δημοσιεύτηκε στο Περιοδικό Αθλητικής Επιστήμης «Άθληση
και Κοινωνία», 47, σελ. 54-61.
2002 «Η Βαρύτητα και η Συχνότητα των
Κακώσεων στην Πάλη», εργασία που είμαι πρώτη συγγραφέας, δημοσιεύτηκε στο
Ιατρικό Περιοδικό «Γαληνός», 44:τ.5, σελ. 551-56
1999-2000 Συμμετείχα στο έργο του εργαστηρίου
των Αθλητικών Κακώσεων για την κάλυψη των φοιτητών στο στάδιο της αποθεραπείας
τους.
1999 Διπλωματική Εργασία με θέμα τις
Χρόνιες Παθήσεις "Βρογχικό Άσθμα & Άσκηση"
Σκοποί και
στόχοι της δημιουργίας ιστολογίου
Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε και φιλοδοξεί να αποτελέσει
ένα εργαλείο επικοινωνίας και μάθησης, συμπορευόμενος με τις σύγχρονες επιταγές
εκπαίδευσης για το ρόλο του σύγχρονου σχολείου για μια ανοικτή πολυδιάστατη
Κοινωνία της Γνώσης και της Πληροφορίας.
Απώτερος σκοπός του ιστότοπου «ΑΣΚΗΣΗ & ΥΓΕΙΑ»
είναι η επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών
και άλλων ενδιαφερόμενων για τη φυσική αγωγή, στη βελτίωση, στην προαγωγή, στη
πρόβλεψη και επίλυση προβλημάτων. Προσφέρει παράθυρο στον «κυβερνοχώρο» με
σχετικές συνδέσεις σε θέματα που αφορούν τη φυσική αγωγή στην εκπαίδευση και
στη ζωή.
Στόχοι του είναι:
1) να επιτύχει
την καλύτερη δυνατή αμφίδρομη επικοινωνία, με ανταλλαγή δεδομένων και
πληροφοριών
2) να
ενημερώνει για θέματα του κλάδου μας
3) να
καταγράφει τα προβλήματά του
4) να προβάλλει το
μάθημα, τους στόχους της φυσικής αγωγής και να συμβάλλει στη συνειδητοποίηση
της σημασίας της άσκησης για την προαγωγή της υγείας και τη βελτίωση της
ποιότητας ζωής
5) να
προτείνει κινητικές δραστηριότητες για μαθητές και μαθήτριες, ειδικούς
πληθυσμούς (ειδική φυσική αγωγή σε άτομα με αναπηρία, εγκύους και ανθρώπους με
χρόνια προβλήματα υγείας), καθώς και γι αυτούς που θέλουν να ασκούνται μόνοι
στο σπίτι τους.
Εκπαιδευτική αξιοποίηση του blog
Η δημιουργία
ενός ψηφιακού εργαλείου μάθησης, καθημερινό βοήθημα στο διδακτικό έργο
του εκπαιδευτικού, για την υλοποίηση του οποίου απαιτούνται εισαγωγικές γνώσεις
πληροφορικής και το οκονομικό του κόστος είναι μηδενικό.
• Η οργάνωση
του εκπαιδευτικού και του εποπτικού υλικού με ορθολογικό τρόπο, εύκολα
προσβάσιμο τόσο για την συγγραφέα όσο και για τους μαθητές της και τους άλλους
ενδιαφερόμενους.
• Η
δυνατότητα να φτάσει το εκπαιδευτικό της έργο και το εκπαιδευτικό της
υλικό σε κάθε σπίτι και σε κάθε ενδιαφερόμενο που διαθέτει σύνδεση με το
διαδίκτυο (blended learning).
• Η
μετατροπή της εκπαιδευτικού από παθητικού θεατή μόνο εισόδου στις Τ.Π.Ε και
απλής ανάγνωσης και παρακολούθησης των θεμάτων στην εκπαίδευση σε ενεργό
πρωταγωνιστή και συνδιαμορφωτή των εξελίξεων.
με την
παιδαγωγική τους αξιοποίηση στη μαθησιακή διαδικασία.
Αλλά και για τους μαθητές-τριες τα οφέλη είναι πολλαπλά.
Η
συγκεκριμένη ιστοσελίδα αποτελεί ένα σημείο αναφοράς στον κυκεώνα του
διαδικτύου, όπου μπορούν να αναζητήσουν και να βρουν:
• Το
εκπαιδευτικό υλικό της καθηγήτριάς τους οποιαδήποτε στιγμή το επιθυμούν
(ασύγχρονη επικοινωνία).
• Θέματα,
εργασίες, άρθρα και υποδείγματα μελετών προηγούμενων χρόνων.
• Συνδέσμους
προς άλλες ιστοσελίδες και πηγές.
• Επιπρόσθετα,
μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ιστοσελίδα ως βήμα για να δημοσιεύσουν τις
σχολικές εργασίες τους και τις δραστηριότητές τους.
Η εμπειρία μου από τη λειτουργία της συγκεκριμένης
ιστοσελίδας υπήρξε θετική. Το εκπαιδευτικό και εποπτικό υλικό που χρησιμοποιώ
για τη διδασκαλία του μαθήματος της φυσικής έχει οργανωθεί και ταξινομηθεί
συστηματικά, κατά τάξη και θεματική ενότητα, και είναι διαθέσιμο τόσο στους
μαθητές μου, όσο και σε κάθε ενδιαφερόμενο, που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Συνοψίζοντας,
ως τρόπους εκπαιδευτικής αξιοποίησης του blog θα μπορούσαν να αναφερθούν
αυτοί που έθεσα στην αρχή μετά από την επιτυχή επίτευξη των σκοπών και
των στόχων της δημιουργίας του ιστολογίου:
Α)
Δυνατότητα δημιουργίας εκπαιδευτικών κοινοτήτων που ευνοούν την ανταλλαγή
απόψεων, την αλληλεπίδραση και τέλος την παραγωγή γνώσης.
Β)
Δυνατότητα επικοινωνίας με τους μαθητές πέρα από τη σχολική τάξη.
Γ)
Δυνατότητες συλλογικών/συνεργατικών διαδικασιών.
Δ)
Δυνατότητες αξιοποίησης ποικίλων ψηφιακών πόρων (video,ήχος, εικόνα).
Ε)
Υποστηρίζουν μοντέλα μικτής διδασκαλίας και μάθησης (blended
learning) συνδυάζοντας την τυπική (σχολική τάξη) με τη μη τυπική
(από απόσταση) μάθηση.
Πολύ ωραίο site, μπράβο καλή δουλειά.
ΑπάντησηΔιαγραφή